donderdag 1 december 2011

Weer een bontje

Omdat mijn lockmachine nog steeds niet klaar is heb ik maar weer een bontje gemaakt.Dezelfde die ik al eerder heb gemaakt (zie hier ).Deze keer heb ik als binnenvoering de stof gebruikt die ik ook bij het gilet heb gebruikt,zie hier.
En omdat het toch een omkeerbaar vestje is heb ik hem met een gewone zigzag steek afgewerkt.
Als sluiting heb ik een leren veter,lint gebruikt,met daaraan als sier een kraaltje.

En zolang mijn locker nog niet terug is ben ik stofjes aan het knippen.
Zoals de rok Lotta  van http://emmaenmona.blogspot.com/2011/11/rokje-lotta-patroon-en-werkbeschrijving.html en de kwart rimpelrok van http://iene-miene.blogspot.com/2011/10/kwart-rimpelrokje-hoe-zet-je-het-rokje.html .

Groetjes Janneke

5 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

een superleuk hesje is dit !
ik ben nu bezig met een bonthes uit de Knippie, hoop dat die minstens zo leuk wordt hihi.

Klaasje zei

Leuk geworden hoor. Ik heb laatst ook een vestjeg emaakt, heel simpel, maar een stof dat het geeft, enorm!
Gr, Klazina

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een gaaf bontje echt heel schattig zeg, lief!
En helaas heb je te weinig geschat, gelukkig voor mij hihi

Ellen zei

Wat een leuk vestje. Staat ook nog op mijn lijst.
Ik heb al een bontje maar die van jou vind ik veel mooier.

Groetjes Ellen

EMMA EN MONA zei

Hier gaan ze geniet van hebben!