dinsdag 20 september 2011

Vest bizzkids zomer 2011

Een tijdje geleden heb ik voor Elisa een strokenrokje gekocht bij de H*ma.
Ik wist alleen niet goed wat ze daar nu boven moest dragen,tot ik de nieuwe stoffen van stenzo zag.
Het was precies de goed kleur.Nu nog een patroon.Dat werd het vest (gilet) uit de bizzkids van deze zomer,nummer 3012.
Het was een makkelijk patroon,alleen vond ik de belegjes zo raar.Het was maar half gevoerd met beleg.Ik heb toen de rest afgewerkt met biasband,dat vond ik zelf netter staan.




Er moesten knoopsgaten in,maar dit heb ik opgelost met kamsnaps.De tang heb ik al een heel tijdje geleden besteld bij Lilian van kleurenmix Heb er lang op moeten wachten,maar ondertussen een heel gezellig kontakt gehad.En ik had ze toch nog niet nodig.De kamsnaps op de nepzakjes zijn mislukt.ik had niet het goed zwarte dopje waar ze in moeten passen.Maar daarnaar ging het als een trein en zaten ze er zo in.
Elisa had zo als gewoonlijk geen zin om weer te poseren,ik heb er eentje kunnen maken.

Groetjes Janneke

2 opmerkingen:

Danielle zei

Leuk patroontje, dat hesje! Ook een mooi stofje heb je ervoor gebruikt, lekker vrolijk.
groetjes Danielle

Klaasje zei

Leuk setje zo hoor, staat mooi bij elkaar.
Kun je weer trots op zijn!
Gr, Klazina