donderdag 27 maart 2014

Jasje

Sinds lange tijd heb ik weer wat gemaakt.
De dames zijn mee geweest naar het stoffenspektakel en hebben zelf hun lapjes uit gezocht.
De oudste dochter zocht onder andere een lap van 1,50 meter gebloemde rek spijkerstof ? of is het katoen uit.
Daar wilde ze een jasje van.
Toen de nieuwste Ottobre uitkwam stond daar toevallig een hele leuke in. Het is de Everyday Basic geworden (nr 10 )
Aan de mouwen zit een leuk ritsje,en verder is hij niet gevoerd.
Hij zit perfect en ik wil hem voor me zelf nog maken van tricot.


Oudste dochter blij.En nu ben ik voor de jongste dochter bezig met een Xenia,ook van stof wat ze zelf heeft uit gezocht.
Ik heb wel de zin , maar  niet de tijd om zoveel te naaien,dus ik kan niet zoveel laten zien.

groetjes Janneke

1 opmerking:

Danielle zei

Leuk zo'n bloemenjasje. Goed om te lezen dat de ervaring goed is met dit patroon, heb hem zelf ook in gedachten om te maken.