dinsdag 27 maart 2012

Verlengde Lina of toch een nachthemd?

De titel zegt het al.
Het patroon lina heb ik verlengd met daaronder een roezeltje.
Toen hij af was dacht ik echt dat het een nachthemd leek.Mijn man vond hem leuk,en Elisa natuurlijk ook.Nouja ,dan maar een gele legging kopen,en ik moet zeggen het staat haar niet verkeerd.
Ik had een strikje voor op genaaid.deze zat scheef dus die wilde ik eraf halen,maar trok toen een gaatje in de stof.Dit heb ik maar opgelost door er een applicatie op te naaien.
De hals was ook aardig ruim ,daar heb ik een stukje elastiek door geregen.
Verder van de week nog snel 2 tricot rokjes voor mezelf gemaakt,want alles word me nu te wijd.
(ben 8,5 kilo nu kwijt)

Nu gaan we toch maar over op rustiger stofjes, te beginnen met een nieuwe ABC 118
Heb nog een uitgetekend patroon uit de young image  liggen die wil ik ook nog maken,en een makkelijk rokje uit de burda for kids.En dan zien we wel weer verder.Ik was bezig met een Zucka,maar die heb ik even aan de kant gelegd want het is nog niet naar mijn zin,en daar wil ik rustig over nadenken hoe ik die ga afmaken.

Groetjes Janneke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke versie dit. Staat haar prachtig. Zeker geen nachthemd! Groetjes Sandr

Unknown zei

Superleuk geworden!

Danielle zei

Ik vind dit bij elkaar een heel mooi set geworden. Ze kan het goed hebben met haar kleur haar. Ik heb het ook vaak met mijn naaiprojectjes hoor van wat moet het worden en als het dan af is en goed gecombineerd is dan is het weer helemaal super.
wat heerlijk dat je 8,5 kilo bent afgevallen!
groetjes Danielle

Anoniem zei

Heel mooi! je kan er ook zo'n groene legging onder doen. Of aqua blauw.

Proficiat met je 8,5 kilo. Hoe doe je dat?