maandag 26 september 2011

Getagd

Ook ik ben getagd.door Ieke.
nu mag ik 10 dingen over mezelf vertellen die jullie nog niet weten.
Nou daar gaat tie...


1 Naast mijn man Dirk heb ik nog 2 zonen Rutger en Wouter,en 2 dochters Marjolein en Elisa.Rutger heeft pdd-nos en adhd en woont begeleid.Wouter studeert,Marjolein zit in klas 3 van het vmbo en Elisa wordt gauw 4 en gaat dan naar de basisschool.Man Dirk werkt als planner bij een grondverzetbedrijf.

2 Dat ik snachts in mn slaap de mooiste creaties maak,en hele garderobes.Helaas ontbreekt me overdag de tijd daarvoor dus hou ik het maar bij dromen.

3 Het creatieve zowel van mijn vader als moeder heb geerfd.Helaas heeft mijn oudste dochter dat tot nu toe niet.

4 Dat ik ook nog een paar uur per week werk bij een verzorgings tehuis.

5 Dat mijn familie in Rijssen woont,waar ik zelf ook gewoond heb tot voor 6jaar terug.

6 Woensdag ga ik met mijn schoonmoeder lekker neuzen tussen de lapjes op het stoffenspektakel in Zwolle.Zij houd daar ook zo van dus hoef ik niet alleen.

7 Ik ooit nog graag eens een borduurmachine wil.Lijkt me geweldig! maar vind het ook duur.

8 S avonds ben ik lekker aan het haken en freubelen.

9 Ik vind het leuk om te koekeloeren op andere blogs.Ik krijg dan veel ideeen (die ik snachts weer bewerk :-)  )

10 Mijn man Dirk een lange tafel voor me heeft gemaakt voor mijn naai en lock machine.deze staan in mijn hobbykamer.

Nou dat was het dan.Nu nog mensen uit kiezen.ik hoop dat ze het leuk vinden.
Bij deze tag ik:

klaasje
liesje
zigzag
wiskid
mio

groetjes Janneke

1 opmerking:

Carla zei

Nou Janneke, kun je dan 's nachts niet eens een paar foto's maken van je creaties, ik ben heel benieuwd ha ha.