dinsdag 2 november 2010

druk druk

Ik heb zoveel plannen,maar kom ook zoveel tijd tekort.
Het zwarte veloursrokje is klaar,dat was een gemakkelijk patroon, zo in elkaar.
De jurk van lies is nu zover dat ik eerst een satijnbandje erop moet naaien.Dus ik naar de stoffenzaak in het dorp,wat denk je: niets echt niets! te vinden aan band wat erbij past.Terwijl ik de stof daar ook heb gekocht.Je zou dan denken dat ze wel wat hadden maar nee dus.
 Wat doe je dan? je besteld wat via internet,en dan moet je wachten :)En dat wachten kan je heel lang duren als je handen kriebelen om verder te gaan.
Dan ga je maar weer verder met haken.Ik was  druk bezig met brazilia garen voor het egeltje,dat ging lekker totdat lies dacht dat is mooi daar kun je aan trekken,met gevolg dat ik dus de tel kwijt ben.
Ik ga bij daglicht maar eens kijken en tellen waar ik ongeveer ben en ander moet ik maar opnieuw beginnen.

Fijne dag nog

Janneke

Geen opmerkingen: