dinsdag 26 oktober 2010

Verjaardag Lies

Gisteren was het feest.Lies werd 3 jaar.
Van ons heeft ze een fiets gekregen,alleen nu denkt ze dat ze op straat mag fietsen.Ik fiets wel netjes langs de kant hoor mama zegt ze.
Verder had ik een taartje gehaakt voor haar uit het nieuwe boekje :Dieren vriendjes haken van Cristel krukkert.Ik heb er 3 kaarsjes op gemaakt ipv 4.Ze had liever het varkentje gehad die er bij hoorde maar helaas had ik daar geen tijd voor.
Voor neefje Julian wil ik nog een egeltje haken,uit het zelfde boekje

Verder heb ik nog 2 stofjes liggen.de ene is een zwart nicky velour ,daar wil ik een heel makkelijk rokje van maken.De andere is een leuk gebloemd babyrib,daar maak ik een Elody van.
Dus ik heb weer genoeg te doen,maar ik doe het graag.Ik zou het wel hele dagen willen doen  en dan een hulp voor in huis hebben :)voor alle huishoudelijke klusjes.
Voorlopig moet ik het nog steeds zelf doen.

Groetjes Janneke



Geen opmerkingen: