zondag 3 oktober 2010

Mijn eerste berichtje

Nadat ik al een tijdje met veel plezier andere blogs volg,vond ik dat ik er zelf ook maar een moest maken.
Nou het begin viel al niet mee dus wie weet wat er nog komen zal.
Ik ga het gewoon proberen,en ik wil hier ''proberen'' te laten zien wat ik allemaal zoal doe.
Mijn grootste hobby is toch wel kleding naaien,daarnaast vind ik haken ook heel leuk.Meestal doe ik dat savonds op de bank voor de tv.
Het meest naai ik voor lies(oftewel Elisa),daarna pas voor mezelf.
Nu denk je zeker oke lies weten we nu, maar wie is dan lein?Nou dat is mijn andere dochter Marjolein.
Zij voelt zich nu te oud voor eigengemaakte kleding, heel af en toe mag ik iets voor haar maken zoals kussentjes of een etui enzo.
Ik zal proberen om af en toe wat van mijn creaties te laten zien.(als ik weet hoe alles werkt)
Fijne avond nog.

Groetjes Janneke

Geen opmerkingen: