zaterdag 4 februari 2012

Theemuts

Voor de verandering heb ik eens geen kleding genaaid maar een theemuts.

Heel wat anders en wel leuk,maar ik vind het toch denk ik leuker om kleding te maken,dus ik ga toch maar eens mijn kast weer in duiken om een lapje op te zoeken.(heb nog genoeg)

Ik heb bij Michas Stoffecke een verrassingszak besteld.kben benieuwd wat voor moois er in zal zitten.
Zal vast prachtig zijn want veel mede bloggers hebben dit ook al eens besteld en waren vol lof.

Groetjes Janneke

4 opmerkingen:

crea annemieke zei

Is een enige theemuts geworden.... dus jij gaat weer aan de slag met kleding naaien.....
Ik heb op die duitse site gekeken voor een verrassingszak maar wat is dat precies? Kon het zo snel niet vinden.
Wellicht een zak met allerlei stofjes tegen een leuk prijsjes????
Daaaaag Annemieke

Danielle zei

Wat een romantische theemuts!
Ik vind kleding ook leuker om te maken hoor.
Fijn weekend gewenst,
groetjes Danielle

Unknown zei

@annemieke,
Laat dat leuke prijsje maar zitten :-) je betaald er nog genoeg voor.Je koopt stof per zoveel meter,(allerlei maten en printjes) en dan is het verrassing wat er in zit.Je kunt wel kiezen of je voor jongens of meisjes wilt,en de stofkeuze,tricot of katoen.Ook kun je een beetje kijken naar de ontwerpers,dus kun je redelijk in schatten wat je krijgt.Lijkt mij dus wel leuk.
gr.Janneke

Klaasje zei

Hij is wel heel erg leuk geworden hoor! Maar ik maak ook liever kleding, dan geniet ik 2x, als ik eht aak en als ze het dragen;-) (dus wel tig keer ha ha)
Gr, Klazina