donderdag 3 februari 2011

ABC 112

Mijn eerste voorjaarssetje is af.Het lag er alwel ,maar er moesten nog drukknopen op komen.
Dit is helaas mislukt doordat de stof toch iets te dik was.Dus heb ik als nog drukknoopjes met de hand er aan gemaakt met daarboven op gewone knoopjes.
De jurk heb ik niet met koordjes aangesnoerd,maar er een ballonjurk van gemaakt.


Na het wassen van het vestje zag ik en klein gaatje precies midden op het achterpand zitten.Jammer maar helaas.Heb het opgelost door en een klein rond stukje tricot op vast te strijken.Ik hoop dat dit zo blijft anders moet er maar een plaatje op.
De legging was zo klaar,zo heeft Lies een compleet stelletje.
De jurk was makkelijk om te naaien,maar de volgende keer ga ik toch helemaal voor tricot (de onderjurk is van gewoon katoen),dit omdat Lies nogal aardig breed is bij haar taille en het best krap zit  bij haar.

fijne dag, Janneke

2 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

mooi, echt wel, goede combinatie

Anoniem zei

Hoi Janneke,

Het ziet er al echt zomers uit! Lekker vrolijke kleurtjes.Ze passen perfect bij elkaar!
Leuk die combinatie!

Groetjes Thea♥