vrijdag 21 januari 2011

Foto,s Nadya

Ik zou nog foto,s plaatsen van de Nadya die ik veranderd had.
Omdat de mouwen nog te lang waren en Lies ze nog om moest slaan(terwijl ik er al bijna 10 cm af had gehaald) , heb ik aan de binnenkant de naad netjes weggewerkt met een stukje sierband.Verder heb ik in de tunnels de strikken vervangen door elastiek,en aan de zijkant gewoon losse strikken er vast opgenaaid.
De hals kon ik niet veranderen,daar heb ik een truitje bij kunnen vinden in de zelfde kleur,dan valt het niet zo op.

De legging viel bij lies ook een beetje ruim, maar is niet storend.Die heb ik niet apart op de foto gezet,maar wel waar Lies op staat

Tussendoor heb ik Maskot gemaakt,uit het boekje van Mia Bengtsson,omdat ik niet verder kon met pip.Ik moest eerst nieuwe oogjes bestellen.
Fijne dag,Janneke

Geen opmerkingen: