zaterdag 19 januari 2013

Burda 7828

Deze jurk is voor de kerst al in een hoek beland omdat hij te groot was.
Nu heb ik hem helemaal langs de naad weer af geknipt en opnieuw in elkaar gezet.
Onder de armen en in  de taille is hij iets meer ingenomen dan hoort,maar nu zit hij goed.
De werkwijze is volgens HAAR gemaakt,en het was heel makkelijk en snel.
Deze jurk komt er van de zomer ook.
Het jasje had ik al, de kleur is het zelfde als de rozen in de jurk.
Ik had alleen wel even mijn laarsjes aan kunnen trekken voor de foto :-) staat niet echt charmant zo.

Het probleem van foto,s plaatsen is opgelost dank zij jullie goede tips!
Voorlopig kan ik weer foto,s plaatsen tot blogger misschien weer want anders uit vind om het ons lastig te maken.

groetjes Janneke

4 opmerkingen:

Danielle zei

Wow wat een leuk model en een superleuke stof!!! Goed van je dat je hem hebt ingenomen, hij zit je nu als gegoten.
groetjes Danielle

Meetje Lief! zei

Laat een leuk stofje! De jurk staat je heel goed! Liefs Marcella

Wilja zei

Mooi model en het stofje vind ik helemaal geweldig. Dit jurkje zul je vast met veel plezier dragen.

groetjes Wilja

Janina - Elke dag zaterdag zei

Ik vind de stof die je gebruikt hebt echt heel leuk! Ik maakte deze jurk ook al een keer of vijf en mijn normale maat is ook een maat te groot.