vrijdag 29 juni 2012

Kadootjes voor de jufs

Volgende week krijgen we hier in deze regio vakantie.
Daar hoort natuurlijk een klein kadootje voor de jufs bij .Elisa heeft twee jufs en een stagiare.
Het is een teawallet geworden.Deze tutorial heb ik HIER vandaan.
Samen met een theeglas van Xenos,gevuld met chocolaatjes en een bedankbriefje is het een leuk geheel geworden.


De restjes stof komen van de theemuts die ik laatst heb gemaakt.
Verder zal er niet veel meer uit mn handen komen,volgende week nog drie verjaardagen en daarna gaan we vakantie houden.
Na de vakantie ben ik weer terug.
Voor iedereen die mijn blog leest,wat ik geweldig vind! : een hele fijne vakantie toegewenst.

Janneke

4 opmerkingen:

Saskia zei

leuk zeg!!! is ook een origineel cadeautje :o)

Woon - Geluk zei

Wat een leuk idee! Ziet er erg gezellig uit! Wj hebben nog lang geen vakantie, 19 julipas...... Geniet er lekker van!

Katrientje vanalles zei

ik maakte ze ook al eens en ze zijn wel erg leuk hé
hé.en mooie stofjes.

Danielle zei

Wat een originele cadeautjes! Ik heb even bij de link gekeken, maar zag engelse taal en dan haak ik gelijk af. Maar de jufs zullen blij zijn.