woensdag 8 juni 2011

Een uurs rokje

Ik ben op zoek naar het patroon van een een uurs rokje uit een oude bizzkids van 2008 geloof ik.
Ik wilde het voor mijn dochter maken die maat 104-110 heeft.
Weet iemand waar ik het patroon nog kan krijgen?
Ik heb een voorbeeldfoto  van een blog geplukt,dus deze is niet van mij.
Wie kan mij helpen?

Groetjes Janneke


Onderussen is Klazina voor me bereid om het rokje uit te tekenen,dus ik ben dan voorzien.
Als er iemand is die de hele bizzkids van zomer 2008 wil verkopen dan zou ik dat als nog graag willen.

Groetjes Janneke

4 opmerkingen:

Klaasje zei

Ik heb dat boek wel, maar wil hem niet kwijt. Ik wil hem wel voor je overtekenen??
Had je toevallig ook op MP gevraagd, wilde reageren en kon hem toen niet meer vinden.
Ik hoor het wel of je het wilt,
gr, Klazina

Blomkes zei

Ik heb deze bizzkids nog niet zo lang geleden via www.patronenwinkel.nl gekocht. Misschien hebben ze hem nog?

groetjes, Elske

Unknown zei

@ Elske: ze hebben nergens meer de bizzkids van zomer 2008.Ik heb alles op internet al afgezocht.Als iemand hem wil verkopen dan wil ik hem wel graag hebben.

@Klazina:Ik heb het niet via mp geprobeerd,dus ik was het niet:)
Zou je voor mij maat 110 willen overtekenen?
Moet je maar even laten weten wat je er voor wilt hebben via mijn mailadres.
Alvast bedankt!!

Groetjes Janneke

Anoniem zei

Kan ik ook het patroon krijgen?