dinsdag 1 maart 2011

Uitzicht



Dit is voor een week ons uitzicht geweest.
We hebben een heerlijk weekje gehad in Oostenrijk.Het weer was goed,de pistes waren ook goed,de kinderen hebben zich vermaakt,dus moeder ook.
Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten met een boek,of met een haaknaald.Ondertussen was de rest aan het skieen.

Bij thuis komst zag ik dat ik een liebsterblogaward heb gekregen van http://kidsdolls.blogspot.com/  Dank  je wel daarvoor!!
Ik ben alleen een grote leek wat betreft dingen invoegen enzo op de pc dus ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.Kben al blij dat ik een tekst kan schrijven en foto,s kan maken.En ik vind dat iedereen een liebsterblogaward verdient.

Verder ben ik bezig met de abc 117 maar ik vind het nog een heel gepuzzel.
Het staat een beetje onduidelijk in de beschrijving.Maar ik wil hem af hebben voor ik wat anders ga maken,anders word het in een hoek gegooid,en vervolgens in de kliko en dat vind ik nu weer zonde van al mn werk en tijd.
Morgen ga ik met mijn schoonmoeder naar Zwolle naar het stoffenspektakel.word weer gezellig!Lekker neuzen (en kopen) tussen de mooie stoffen.Kheb nog heel wat op mijn lijstje staan wat ik wil maken ,dus inspiratie genoeg.Nu de lapjes nog,maar dat zal ook wel goed komen.

Fijne dag, Janneke

Geen opmerkingen: